Reseñas

09/18/2020

Alice

out of 5 stars
The movers were very prompt, polite and energetic. I later discovered they broke my television which was a little frustrating, however, Terry O'Melia was very prompt in attempting to resolve the issue.
Response
Hi there, Alice! We’re very sorry to hear about the items that were damaged during your recent move but glad that Terry has been on top of it! Thank you for entrusting your move with us! If you still have concerns, please call us at 410.774.5618 and we'd be happy to help. Have a great day!
09/15/2020

Heidi

out of 5 stars
The guys were great, and everything moved along in a timely manner; they actually came in under time!
The only thing that happened was an antique China cabinet broke class in the side, even though wrapped; a shelf within broke through so I don't blame them. Thank you.
Response
Thank you so much for the sweet review, Heidi! We are so sorry to hear a few of your items were damaged during your recent move, however. Our team would be more than happy to speak with you to learn more about your move. Please give us a call directly at 410.774.5618 to see if we're able to help further.
09/14/2020

Gil

out of 5 stars
The "two Men" were on time, pleasant and efficient. Great job, very careful in the house not to bump into anything. Price was reasonable. Delivery was on-time and done properly.

Gil
Response
Thanks very much for your comments Gil, we appreciate your business.
09/11/2020

Justin

out of 5 stars
The office was great and set everything up. The movers arrived on time and worked very fast loading the truck and following my directions. However, as soon as they got to my new house they seemed tired and didn’t follow any directions from my wife. They broke my custom, hand build dinning table and scratched the floors and banged the walls in my new home.
Response
Hello, Justin! We’re very sorry to hear about the items that were damaged during your recent move. In looking through our records it appears you have been in touch with our office and together, we have come up with a solution. If you still have concerns, please call us at 410.774.5618. Have a great day!
09/04/2020

Victoria

out of 5 stars
Moving team was super friendly, but that's about where it starts and ends. We were told 3 men would arrive, and there were 4. They irreparably damaged an antique desk, put 2 holes in our walls (1 in the ceiling), and couldn't move a large item of furniture. We ended up grabbing a few friends and we were able to move it ourselves, but the whole point of hiring movers is to avoid that.
Response
Hello, Victoria! We’re very sorry to hear about the items that were damaged during your recent move. Based off of the text you sent us after your move, we were under the impression that your move went smoothly. Our team would be more than happy to speak with you to in regards to the next steps we can take towards a resolution of these damages as you did select the full replacement coverage valuation option. Please give us a call directly at 410.774.5618 asap so we may help further.
08/30/2020

Mark

out of 5 stars
Highway robbery. Marggy quotes is one price over the phone. Moving crew get there and they charge us another. Marggy, once again charges us a different price. Highly dissatisfied. I’m a realtor ALWAYS looking for moving companies for my sellers. This company will never be one of them.
Response
Hello, Mark - We're very sorry to learn of your recent move experience and all of the confusion that ensued around the estimating process. With a 96% referral rate, we can assure you this is not the norm. We would be happy to speak with you further and encourage you to reach our team at 410.774.5618 so we may help in any way we can.
08/25/2020

Natalie

out of 5 stars
The moving team was excellent and navigated a difficult move seamlessly. They kept us informed throughout and were extremely friendly and professional. All three of the movers were excellent and I would highly recommend them. They had to navigate a very narrow dc street and narrow doors and stairs and protected our items and our new house.
08/25/2020

Chad

out of 5 stars
Three men moved us on less than a 24 hour notice. They were very hard workers and got everything done without any issues. The total charge was at the low end of the estimate so we tipped them well!
08/23/2020

Keith

out of 5 stars
Service was very friendly and timely price was very reasonable
08/21/2020

Kyle

out of 5 stars
The entire process, from scheduling up to and including our move, was a breeze and much appreciated. Our crew was very competent and efficient, but were also friendly and jovial, relieving stress from the otherwise moving process. This was our second time using TMAAT and we'd definitely not hesitate to call/refer them again.!